До 30 млн. лв. е бюджетът, с който ще разполага Община Враца по националната програма за саниране. До момента общо 17 сдружения на собствениците са с подготвени документи, необходими за кандидатстване по процедурата. Разгърнатата застроена площ на тези сгради е над 90 000 кв.м., а в тях има близо 1300 домакинства. Това съобщи кметът Калин Каменов и допълни, че местната администрация и консултантската фирма по програмата ще продължат да оказват пълно съдействие на желаещите. Експертът от фирма „Екстра Майл Стратеджис” – Никола Кибритев заяви, че от началото на годината екипът от консултанти, съвместно с Община Враца, са подпомагали сдруженията на собствениците от града при окомплектоването на необходимите документи.
„Очаква се до месец септември предложенията да бъдат разгледани и оценени от регионалното министерство, като при одобрение – следващият етап е възлагане на процедура за избор на изпълнители и стартиране на реалното строителство“ – добави още Кибритев. Крайният срок, в който могат да бъдат подавани документи за участие е до 10 май, като сдруженията на собствениците могат да се възползват от безплатна консултация в сградата на местната администрация.
по Радио Видин, снимка Община Враца