Най-слабо се интересуват от медии и съответно най-слабо са информирани групата от хора на възраст между 18 и 29 г. и над 70 г. Като цяло обаче българите имат ниско доверие в медиите. Това обяви Димитър Ганев от Изследователски център „Тренд“, позовавайки се на данни от проведено национално представително проучване, в рамките на Медийната програма Югоизточна Европа на фондация „Конрад Аденауер“, за обществените нагласи на българите към медиите в страната.
От данните става ясно, че 29% имат по-ниско доверие отпреди, 48% не са променили позицията си, 15% не могат да преценят, а едва 8% са повишили доверието си в тях.
С най-високо доверие се ползват частните телевизии – 54%, следвани от БНТ с 38%, социалните и новинарските интернет портали с по 31%, БНР със 17%, частните радиостанции с 14%, списанията и вестниците с 10%, а 19% от запитаните не могат да преценят. БНТ се нарежда веднага след частните телевизии, тъй като анкетираните са можели да избират повече от един показател.
Данните показват още, че 65% се чувстват добре информирани, от тях 14% заявяват, че са отлично информирани, а най-слабо са информирани младите.